.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري هجدهمين يادواره سردار شهيد طوسي
شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند...
برگزاري هجدهمين يادواره سردار شهيد طوسي

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که شهدا الگوهای بسیار خوبی برای جوانان هستند، گفت: برگزاری یادواره های شهدا در تقویت باورهای دینی نسل جوان امروز بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارسرتیپ پاسدار کمیل کهنسال عصر پنجشنبه در هجدهمین یادواره سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن طوسی، قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا و شهدای طوسکلا افزود: آموزه های دفاع مقدس و شناخت شهدا در یادواره های شهدا به خوبی نمود پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید یک فرد نیست بلکه یک جریان فکری است که از نهضت عاشورایی امام حسین نشات می گیرد.

فرمانده سابق لشکر ویژه 25 کربلا با اشاره به رشادت های شهید طوسی بیان داشت: شهید طوسی متعلق به خانواده خود نبوده بلکه این چهره ماندگار متعلق به جهان اسلام و همه بشریت است.
کهنسال با بیان این که شهدا در دفاع مقدس موید حقانیت راه شهدای انقلاب بوده اند یادآور شد: پیروزی لشکر 25 کربلا در والفجر 8 ، مدیون تلاش ها و رشادت های این شهید والا مقام است.

وی با اشاره به چهره شاخص تعیین کننده شهید طوسی جهت تقویت نیروهای رزمی در لشکر 25 کربلا عنوان کرد: شهید طوسی از فرزندان قهرمان مازندران بود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی به هجدهمین یادواره شهید طوسی اظهار داشت: لشکر پرافتخار 25 کربلا در دامن خود قهرمانان سرافراز فراوانی را تقدیم اسلام و ایران عزیز نموده است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شهید طوسی در بنیانگذاری لشکر 25 کربلا سهم مهمی بر عهده داشت و بر مسئولیت های مهمی چون اطلاعات و فرماندهی و امور ستادی از خود شایستگی های فراوانی را به ثبت رساند.

محسن رضایی افزود: شهید طوسی چهره محبوب و خستگی ناپذیر با شجاعت بی نظیری که در خود داشت، تمامی این سرمایه بزرگ معنوی را تقدیم اسلام و ملت بزرگ ایران کرد. 

خانواده شهید طوسی سه شهید با نام های محمد حسن، محمد حسین و محمد ابراهیم را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد عبدي 19 آبان 1386
سلام ياد و نام شهدا ياد آور هدف والا و بزرگي است كه با بالاترين و باارزشترين كالا يعني جان خود معاوضه كردند .اهداف ملكوتي آنان تنها بخش كوچكي از انگيزه آنان بود كمترين مايه اي بود كه عامل حركت آنان شد اما آنچه در واقع انگيزه شهداي ما بود احياي افكار فراموش شده دين و سنت پيامبر در ادامه هدف سرورشان ابي عبدا... بود .
آري عزيزم آنان رفتند تا صداقت در جامعه احيا شود پاكي و معنويت حاكم شود هيچكدامشان به خاطر رو كم كني جناح سياسي نرفتند هيچكدامشان بخيل و ترسو و قدرت طلب نبودند ....
خدايشان رحمت كناد با حسين (ع) محشور

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.